YES campagne 2.jpg

Corporate Campagne

Onze huidige THINK YES campagne krijgt weer een vervolg: nibc.nl/groei. Tijdens deze campagne verdiepen en verbreden we onze aanpak door te laten zien hoe NIBC klanten in staat stelt hun bedrijf te laten groeien door ons professionele, ondernemende en inventieve karakter. Deze Nederlandse campagne omvat een aantal van onze diensten, nl: BEEQUIP, buy-to-let product en Mezzanine & Equity partners.

Groei is het thema en speelt een belangrijke rol in deze campagne, waarbij het woord YES vanuit verschillende, steeds wisselende invalshoeken wordt verbeeld. De 'trappen' symboliseren de groei die we voor onze klanten mogelijk maken, terwijl het individu onze ondernemende klant vertegenwoordigt, die kan vertrouwen op onze THINK YES mentaliteit.

De campagne wordt ondersteund door TV en radiocommercials, pre rolls en out-of-home billboards langs de snelweg. Om te luisteren en het marketingmateriaal te bekijken, klik op de onderstaande links. De corporate campagne start 3 december 2018 en duurt drie weken.

Pre rolls (online)


TV Commercial


Radio

Like deze pagina op
Bel me terug
Vul alstublieft uw naam in Onderwerp is verplicht Vul alstublieft uw telefoonnummer in