NIBC Stairs outside logo.jpg

Klachtenformulier

NIBC hecht veel waarde aan een goede relatie met haar klanten. De belangen van onze stakeholders staan bij ons hoog in het vaandel. Mocht u onverhoopt toch een klacht hebben, dan verzoeken wij u onderstaand klachtenformulier in te vullen. Uw klacht wordt in behandeling genomen door de Klachtencommissie van NIBC Bank. U ontvangt binnen 24 uur een ontvangstbevestiging en binnen zes weken een schriftelijk bericht van de uitkomst van de klachtenprocedure.

Klik hier voor de klachtenprocedure van NIBC Bank N.V.


 

Bel me terug
Vul alstublieft uw naam in Onderwerp is verplicht Vul alstublieft uw telefoonnummer in

Welkom op NIBC.nl

Wij, NIBC Bank N.V., maken gebruik van functionele cookies om te zorgen dat deze website goed werkt. We willen ook graag analytische cookies op uw apparaat plaatsen om informatie over het gebruik van deze website te verzamelen om u een optimale website-ervaring te kunnen bieden. U kunt ervoor kiezen om geen toestemming te geven voor het gebruik van analytische cookies. Indien u wel toestemming geeft, kunt u deze toestemming op elk moment intrekken. Meer informatie vindt u in onze Cookie Policy en ons Privacy Statement.