slider BNR The Next Step.jpg

BNR Nieuwsradio “The Next Step”

Je bent altijd op zoek naar manieren om de prestaties van je onderneming te verbeteren, om je bedrijf naar een hoger plan te tillen. Je strategische beslissingen stellen je voor interessante vraagstukken. Hoe trek je de juiste medewerkers aan voor de volgende groeifase en wellicht nog belangrijker, hoe behoud je ze? Is de bestuursstructuur van je onderneming nog toereikend voor de beslissende momenten die in het verschiet liggen? En hoe verzeker je je ervan dat de financieringen of je aandeelhouders aansluiten bij het investeringsplan voor de komende jaren?

NIBC en BNR Nieuwsradio slaan de handen ineen voor het nieuwe radioprogramma The Next Step. Tijdens zeven uitzendingen bespreken ervaren ondernemers typerende beslissende momenten voor groeiende ondernemingen. De uitzendingen worden aangevuld met een multimediacampagne met onder andere sociale en visuele media en podcasts. Luister naar ondernemers die voor dezelfde dilemma’s hebben gestaan en ontdek welke lessen zij hebben geleerd. Lees hoe zij problemen het hoofd hebben geboden om groei te realiseren. Onze experts krijgen dagelijks vergelijkbare vragen van ondernemers en bieden inventieve oplossingen.

Bekijk hier de eerste uitzending: "Waarom wil ik groeien?"

Vanaf dinsdag 5 september is zeven weken lang het radioprogramma BNR The Next Step te beluisteren om 19.30 uur. Hierin komen verschillende groeifases aan bod en bespreken experts en ondernemers de uitdagingen die spelen bij het nemen van de volgende stap in groei. BNR The Next Step wordt mede mogelijk gemaakt door NIBC.

Like deze pagina op
Bel me terug
Vul alstublieft uw naam in Onderwerp is verplicht Vul alstublieft uw telefoonnummer in